Schoolbegin leerlingen

Schoolbegin leerlingen

Maandag 21 augustus is een studiedag voor de leraren; de leerlingen hebben dan geen school. Op dinsdag 22 augustus start de school voor de leerlingen en begint de dag om 09.30 uur met een ontvangst en het ophalen van de lesroosters en de boeken. De leerlingen hebben die dag ook hun eerste periodeles van 11.00 – 12.30 uur. Daarna zijn er die dag geen lessen meer. Op woensdag 23 augustus starten de lessen volgens het nieuwe lesrooster. Op donderdag 24 augustus komt de schoolfotograaf. Toestemming van de ouder of verzorger is nodig als de leerling jonger is dan 16 jaar. Leerlingen van 16 jaar en ouder moeten zelf toestemming geven. Via het administratieprogramma Magister kunnen zogenaamde toestemmingen worden geactualiseerd indien nodig. In het nieuwe schooljaar volgt meer informatie hierover.