Voorlichting 2022-2023

Voorlichting 2022-2023

Voorlichtingsactiviteiten Stichtse Vrije School 2022-2023

Dit jaar hopen we alle voorlichtingsactiviteiten weer in reguliere vorm te kunnen laten doorgaan. De data zijn meer gespreid dan voorheen om rekening te houden met eventuele coronamaatregelen.

Informatieavond voor ouders

Datum:       Donderdag 17 november

Tijd:           19:30 – 21:30

Let op: voor deze avond is aanmelden noodzakelijk, klik hier om in te schrijven

Deze avond is speciaal voor ouders met een kind in het laatste of voorlaatste jaar van het primair onderwijs. Op deze avond krijgen ouders algemene informatie over vrijeschoolonderwijs op de Stichtse Vrije School, kunnen ze in gesprek met het Zorg Advies Team en aannamecommissie. Daarnaast zal er de mogelijkheid zijn om proeflessen te volgen.

Open dag

Datum:       Zaterdag 21 januari

Tijd:           10:00 – 14:00

Op de open dag zijn ouders en leerlingen van het laatste en voorlaatste jaar van het primair onderwijs van harte welkom om kennis te komen maken met onze school.

Open lesmiddag

Datum:       Woensdag 1 februari

Tijd:           13:00 – 15:30

Let op: leerlingen uit het reguliere onderwijs moeten zich eind januari aanmelden via de website. Leerlingen van aangesloten vrijescholen komen op uitnodiging met de klas en hoeven zich niet individueel aan te melden.

Op de open lesmiddag zijn leerlingen uit het laatste jaar van het primair onderwijs van harte welkom om vrijeschoolonderwijs op de Stichtse Vrije School te komen ervaren en zullen ze een aantal lessen volgen.