Uitnodiging opmaat

Uitnodiging opmaat

Beste Ouders en Collegae,

U bent van harte uitgenodigd voor een gezamenlijke opmaat van het nieuwe schooljaar 2022/2023.

Tijd/Plaats: zondagavond 21 augustus 20.00 uur in de aula van de school.

We zijn verheugd dat de ervaren vrijeschooldocent Martyn Rawson, een inleiding houdt over het hoe en waarom van het leerplan van het vrijeschoolonderwijs. Hij zal daarbij ingaan op werkwijze en visie van de vrijeschool.

De inleiding zal in het Engels worden gehouden (en indien nodig simultaan vertaald). Dr. Martyn Rawson is docent aan de opleiding voor vrijeschoolleraren in Kiel ( D.) en was lange tijd bovenbouwleraar in Engeland. Daarnaast is hij auteur en onderzoeker op het gebied van vrijeschoolpedagogie.

Graag ontmoeten we u allen bij dit feestelijk begin van het schooljaar en wensen u vooralsnog een fijne vakantie.

Namens het college van leraren,

Frans Lutters