Jubileumconcert in Tivolivredenburg

Jubileumconcert in Tivolivredenburg

Op 29 oktober om 17:00 uur en 20:30 uur zullen 350 (oud-)leerlingen van de Stichtse Vrije School te Zeist het Requiem van W.A. Mozart zingen in Tivolivredenburg.

In het kader van 100 jaar vrijeschool zijn een jaar geleden repetities gestart op verschillende zondagavonden in de school in Zeist.

Zo`n 350 (oud-)leerlingen hebben zich aangemeld en repeteren met elkaar dit mooie koorwerk o.l.v. Gert Jan van der Pol en Sven Boogert.

Tijdens het concert zullen zij begeleid worden door een gelegenheidsorkest, bestaande uit oud-leerlingen en beroepsmusici.

De solo-partijen zullen gezongen worden door beroepszangers die zelf ook op de vrijeschool gezeten hebben.

De toegang bedraagt 15 euro en kaartjes kunnen via de site van Tivolivredenburg besteld worden.

De opbrengst gaat naar het planten en onderhouden van het bijenbos dat in Zeist geplant wordt.

Bijlagen

1. JubileumconcertinTivolivredenburg.pdf 18-9-2019 20:04:17